Bycomeor İptal ve İade Şartları

KOŞUL 1: bycomeor.com.tr  üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri (parçalı olarak veya tamamını), sipariş tarihinizden itibaren on dört (14) iş günü gün içinde kullanılmamış ve etiketi koparmamak koşulu ile tarafımıza göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz.


KOŞUL 2: trendyol.com, hepsiburada.com ve amazon.com.tr üzerinden COMEOR ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına kabul etmiş olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca bycomeor.com.tr siparişleri için geçerlidir.

 

Peki Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Sipariş İptal/iade işlemleriniz için üye girişi yapıldıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde yer alan Hesabım linkine tıkladığınızda açılan sayfada en üst kısımda Siparişlerim alanından İptal Et seçeneğiyle iptal talebi oluşturabilirsiniz. Siparişinizin durumu “Onaylandı” durumunda ise siparişlerinizde iptal işlemi yapabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiyse İptal Et talebi aktif olmayacaktır. Bu durumda iade prosedürünü takip edebilirsiniz.

Sitemize üye değilseniz, iade sürecinizi başlatabilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile görüşüp bilgi aldıktan sonra, faturanız ile birlikte ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Müşteri ekibimizin size en iyi hizmeti vereceğinize söz veriyoruz. İyi hizmet almadığınız takdirde bunu yetkililere sosyal medya kanalları ile bildirmenizi rica ederiz.


Satın Aldığım Ürünü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmam Gerekiyor?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren on dört (14) iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması, ürünün yıkanmamış olması ve ürün etiketinin koparılmamış olarak gönderilmesi şartını lütfen göz önünde tutunuz. Bu koşulları karşılamayan ürünlerin iade talebi onaylanmayacaktır. Ürün faturası e-fatura olarak gönderileceği için fatura gönderme zorunluluğu bulunmamaktadır. Ürünü orijinal paketi ile gönderimeli veya en az orijinali kadar yırtılmayan yani ürünün zarar görmeyeceği bir paket içerisinde göndermek zorunludur.
 

Paketin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olun. Herhangi bir problemde 0530 343 30 67 No’lu müşteri hizmetlerimizden mesai saatleri içerisinde destek alabilirsiniz.
• Aras Kargo’yu arayarak adresinizden ücretsiz olarak alım talebinde bulunun!
Aras Kargo’ya 444 25 52 telefon numaralarısından veya Whatsapp hattı 0530 344 30 67 ’den bize ulaşarak iade kargonuz için kurye talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi herhangi bir Aras Kargo şubesi aracılığı ile de karşı ödemeli olarak ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz. Tarafınıza gönderilecek kargo yetkilisine BYCOMEOR’un ücretsiz gönderi kodunu (2105554551342 ) belirtmeniz yeterlidir.

 

Online Depo İade Adresimiz
Mehmet Nesih Özmen Mah. Uzun Sokak. No: 2
Güngören/ İstanbul / Türkiye
 

İade Edilemeyen Ürünler Nelerdir?

Çorap ve ilk çamaşır gibi ürün gruplarının iadesi orijinal ambalajı ile yapılmalıdır. Ürün alıcı tarafından normal (mutad) kullanımı aşan bir kullanım tespit edildiği taktirde ürününün iadesi gerçekleştirilmez. Bu halde Alıcı’nın cayma hakkı da mevcut değildir.
 

Değişim Şartları Nelerdir?

Değişim işlemimiz bulunmamaktadır. Sadece iade işlemi yapılmaktadır.

 

İade Edeceğim Ürün için Kargo Ücreti Ödeyecek Miyim?

Ürünü Aras Kargo firması ile ÜCRETSİZ iade edebilirsiniz. İade işlemlerinizde kargo ücreti alınmaz.
 

Elime Yanlış veya Kusurlu Ürün Geçerse Ne Yapmalıyım?

BYCOMEOR’dan kaynaklı yanlış ürün, beden, renk vb. gönderimlerimizden dolayı öncelikli olarak özür dileriz. Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak iade işlemleriniz gerçekleştirilecektir.

 

İade Ettiğim Ürünün Geri Ödemesi Ne Zaman Gerçekleşecek?

İade kargonuz bize ulaştıktan sonra yedi-on dört (7 -14) iş günü içerisinde iade işleminiz gerçekleştirilir. İade onayınızdan sonra yapılan iadenin kredi kartınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Dünya ve ülke gündemindeki COVİD-19 sebebiyle bankalarda uzaktan çalışma sistemi gereği gecikmeler yaşanabilmekte olup, iade işlemleriniz ile ilgili gecikmelerde çalıştığınız bankanız sorumludur.
 

Siparişinizi taksitli olarak oluşturduysanız, iade işleminiz bankanız tarafından yine taksitli olarak kartınıza yapılır!

Çerez Kullanımı

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için çerez kullanıyoruz. Çerez kullanılmasını tercih etmezseniz tarayıcınızın ayarlarından çerezleri silebilir ya da engelleyebilirsiniz. Ancak bunun internet sitemizin tüm özelliklerini kullanımınızı etkileyebileceğini hatırlatmak isteriz. Detaylı Bilgi